امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

اعطای زمین‌های ۱.۱ میلیارد تومانی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر براساس قانون جوانی جمعیت

  • کد خبر: ۱۸۳۶۴۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
اعطای زمین‌های ۱.۱ میلیارد تومانی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر براساس قانون جوانی جمعیت
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از بررسی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تقاضای واگذاری زمین خبر داد و گفت: در قانون جوانی زمین به ارزش ۱.۱ میلیارد تومانی به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز علیرضا جعفری درباره واگذاری زمین به خانوار‌های دارای سه فرزند و بیشتر، اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهر‌های اصلی هستند و ظرفیت‌های موجود در شهر‌های جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون در شهر‌های جدید برای اجرای قانون جوانی جمعیت، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تقاضا ثبت شده که تقاضا‌های موثر در دست بررسی قرار دارد و ظرفیت‌سازی برای این ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دستور کار است. در صددیم تا تعهد خود را در این بخش انجام بدهیم.

وی با بیان این‌که شرکت عمران شهر‌های جدید در تلاش است امسال ظرفیت‌های جدیدی را برای تامین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند، تصریح کرد:‌ در بخشی از شهر‌های جدید به دلیل تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد. در هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان‌هایی که کمبود زمین دارند مقرر شد تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش‌بینی شده است واگذاری زمین انجام شود که البته کمی زمانبر خواهد بود.

جعفری با بیان این‌که پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهر‌های جدید با اراضی محدود و تقاضای بالا هستند، گفت‌: تلاش می‌کنیم تا با تمهیدات ویژه وارد شویم و بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم به مسکن و تامین زمین باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزش اراضی واگذاری به خانواده‌ها به چه میزان است، عنوان کرد: هم اینک برای خانوار‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین‌های ۲۰۰ متری با ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تخصیص داده می‌شود و مابه التفاوت برای هزینه ساخت و هزینه جانبی برآورد و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->